Thursday, August 13, 2009

Pulut Kuning



Ditempah oleh Kacip untuk pernikahan adiknya minggu lepas.
First time mama buat utk tempahan.. selalu mama buat utk kenduri sendiri sahaja..
pada pendapat mama laaa.. hmmm takut laa nak hias awal-awal dengan tomato dan sayur-sayur tu semua sebab memudahkan pulut cepat basi.. sebab kena air kan.. kan.. kan..

hmmm lupa pulak ambil gambar rendang.. huhu.. tak lapis ngan rendang di pulut tu.. sebab kecik jerr..

4 comments:

Kakda tartlets n cookies said...

meriahnya pulut kuning mama.

Kacip_Fatimah said...

Maaaaaaaaaaaaaaa! thanks laa tempek kat blog Mama.. Saya lupa benor nak snap ituhari. Sibuk giler time tu, lepas je dapat pulut tu kitaorang terus pegi masjid. Cantik btoi presentation pulut tuu..

makcikkantin said...

salam kenal mama,
tak sangka kita tinggal berdekatan rupanya. insyallah nanti nanti kita boleh jumpa ya.

rinnchan said...

Lenkali bubuh sayur dan tomato plastik... tak layu punya maaa he heh he... !!!
Cantik la maa...meriah majlis diorang sudah semestinya.