Sunday, February 27, 2011

Botol Sos Tiga Lubang

Pada yang bertanya mama, botol sos ni ada dijual di DAISO.. kena cari di bahagian botol-botol sos yang agak tersorok gak.. mama melilau gak cari.. tanya kat staff DAISO, hmm katanya tak pernah tengok.. hahahaha

2 comments:

Zaliedana said...

Salam mama,ni ct,sy pun da beli gak botol nih kat daiso klmarin,mmg pun ssh gak nak cari,sy melilau cari smp ke blkng,rupa kat tgh ckit,btw,botol ni kecik jer kan,igt besar,hehehe..

Noor said...

Terima kasih mama nanti saya p cari benda nie