Tuesday, March 29, 2011

Red Velvet???

Red Velvet yang tak velvety pun.. huhuhu... gambar gelapppp.....tp rasa.. tetap velvet..


5 comments:

Ummi said...

Salam singgah Mamazieza...waaah Red Velvet yg menawan...dah lama sangat x buat...nampak mengancam...harus kena buat semula nih..hehehe (*abislah diet...konon2..)

Jasmeen Home Delight said...

black velvet ler ma..apalagikk..janji leh jd baja..hahah

makcikkantin said...

Femes sgt pulak ye velvet semenjak dua menjak ni. Haritu ada buat jugak tp buat cuppies, tak dan nak frosting n posing, habis bagi org togel camtu je.
Nak buat lain, esok insyallah. Mai lah rumah kalu mama tak kerja

Mamasya said...

Lama tul tak menyapa mamazieza sejak dah berblog.tengok entry hosp di bawah tu...hosp swasta ni mmg buat bisnez betul, sekecik2 item semua nak caj..mana tak bil tinggi.
moga mamazieza cepat semboh..
lembut nampak red velvet kek mama tu.

cutefroggie said...

dah sejuta kali dah dgr pasal red velvet nih.....nape org kata sedap nihhh......ni sgt teruja nak cuba buat!